19. ledna 2018

Duo první

Dobrý den všem!

Před Vánoci měla mamka "medvědí" období. Neháčkovala nic jiného než roztomilé heboučké medvídky. Čtyři z nich, kteří se mi nejvíce líbili, jsem si vypůjčila, abych vám je mohla ukázat. Bylo moc milé fotit je, trošku jsem si s nimi přitom pohrála. :-) Ale aby nebylo zase tak moc přemedvědováno, tady je nejprve první duo. 


"Fialovej"


Medvídek s pracovním názvem "Fialovej" byl jeden z prvních. Nějak mi připomíná Jackouše. :-) Foťák mi tu fialovou na hlavičce a pacičkách zase jaksi nepobral a má nádech do červena. To je špatně, ve skutečnosti ladí k ouškům a proužkům na tělíčku.





"Růženka"


Růženka je jasně dělaná pro holčičku. Jak je vidět, mamka už získala praxi a u dalších medvídků vypilovala tvar tělíčka a přidala pohyblivé pacičky. Důsledkem toho je, že vás medvídek může obejmout a vy ho pak nechcete dát pryč. :-) Jestli budu mít někdy svojí holčičku, mamka mi musí uháčkovat Růženku i pro ni. 





Příště vám ukážu další dva. Do té doby se mějte krásně a pokud máte sníh, užívejte si ho, co to jde. Protože tady u nás sice sněží, ale hned to roztaje nebo začne pršet. To není počasí, které bych si v lednu přála.

Takže ještě jednou, mějte se fajn.
Vaše Dý

10 komentářů:

  1. Maminka je moc šikovná Dý, bručouni jsou kouzelní.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  2. Dý, medvídci jsou nádherní, obdivuji mamky tvoření. Je moc šikovná.
    Přeji krásnou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Dášo. Medvědi se fakt povedly. Mamka bude za chválu moc ráda. :-)
      Měj se krásně a na cestách se opatruj. Pa.

      Vymazat
  3. Taky ráda háčkuji medvídky. Uháčkovala jsem všelijaké postavičky, ale medvědi mne baví nejvíc. Tito jsou moc krásní.
    Hezký nedělní večer a příjemné dny příštího týdne!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, viděla jsem tvého krásného medvěda u tebe na blogu. Moc se ti povedl!
      Mamka ráda zkouší nové věci, takže háčkuje vždycky chvíli něco, a pak zase chvíli něco jiného... :-) Teď mi třeba ukazovala velikonoční slepici i se snůškou vajíček. :-D
      Přeji krásné pondělí! Pa.

      Vymazat
  4. Rozkošní a roztomilí medvedkovia, škoda, že neviem hačkovať. Tieto sú oveľa, oveľa krajšie ako plastové a nevkusné čínske hračky. Mamina je veľká šikulka.Prajem krásny začiatok týždňa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, já háčkovat taky neumím a je to velká škoda. Třeba jednou... :-) Díky za chválu (která mamku vždycky zahřeje u srdce :-) ) i za komentář.
      Měj se krásně. Pa.

      Vymazat
  5. Moc pěkní medvidci, taky jsem háčkovala, takže vím, co to dá za práci. Mamince je pochval, jsou povedení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda vyřídím, Marcelko :-)
      Děkuji moc a zdravím Charlička!
      Pa.

      Vymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥