29. května 2017

Procvičování mozku čtením...

...jsem, co je venku hezky, omezila pouze na časopisy a internetové články se zahradní tematikou, takže vám můžu přiblížit pouze dvě knihy, které jsem v poslední době četla.


První z nich od Alexandry Potter nese název S tebou už nikdy. Hned na obálce jsou dvě věty, kvůli kterým jsem se pro knížku rozhodla:

"Co kdybyste našla svou spřízněnou duši...
A pak zjistila, že se jí nemůžete zbavit?"

Tušila jsem děj a těšila se na něj :-) Způsoby, jakými se hlavní hrdinka Lucy pokoušela zbavit svého nápadníka mě rozesmívaly, ale někdy i zarážely a přišly mi přehnané. Nicméně se mi příběh líbil, a co je pro mě poslední dobou prioritní, vše nakonec dobře dopadlo :-)

"Romantický příběh plný humoru o tom, jak to vypadá, když se dívčí sen o nalezení toho pravého splní do puntíku."


Požitkářka od Marcely Mlynářové mně nenadchla tak, jako její Z lodiček do holin, ale to proto, že jsem po ní sáhla ve špatné době. V knize, která je tak trochu cestovním deníkem, se touláme po Itálii, Krkonoších nebo Moravě. Já ji četla v době, kdy už bylo v plném proudu jaro, počasí a práce na zahradě táhly ven a ježdění po dovolených bylo to poslední, co mě zajímalo. Dočítala jsem ji spíš už z donucení. Zůstat nedočtena a odložena si totiž opravdu nezaslouží.


Mějte se fajn :-)
Vaše Dý

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥