27. června 2017

Knižní novinky v mojí kuchyni

Dobrý den všem!

Dnes bych vám ráda přestavila tři knížky receptů, ze kterých můžu nově čerpat.


Velkou sýrovou nakládačku od autorek Ivy Bartošové a Kateřiny Suché jsem dostala od manžela :-). Pokukovala jsem po ní už delší dobu a podle fotografie na obálce jsem dělala svůj první naložený hermelín. Kromě receptů na nakládání, které jsou jednoduché a ingrediencemi dostupné pro každého, v ní najdete i recepty na pomazánky nebo na grilování. V úvodu je pár informací pro začínající "nakládače".

"Opravdu dobře naložená kniha, aneb první kuchařka nakládaných hermelínů."

"V dobrém sýru najdeš sílu, zvláště pak v nakládaném hermelínu.
A tak neváhejte a pusťte se do nakládání!"



Nalož to - kujeme pi(c)kle v kuchyni od Daniely Turecké je také o nakládání, nicméně je obsáhlejší než předchozí kuchařka, protože se neomezuje pouze na hermelíny. Najdete v ní recepty i na nakládanou zeleninu nebo ryby, pesta a také speciální anglické chuťovky. Na začátku je opět trochu teorie - o sýrech, o sklenicích nebo jak správně nakládat. Jako bonus je na konci i pár nápadů, jak naložit s prázdnými sklenicemi.

"Daniela je stále dobře naložená, kreativní, mladá žena, a tak není divu, že svou vášní pro nakládání začala plnit nejen spíže rodiny a přátel, ale také stránky jedinečné kuchařské knihy Nalož to, která se jako vůbec první v Čechách věnuje nakládání sýrů, zeleniny a nejrůznějších specialit do sklenic."

"Kniha vás nadchne 50 prověřenými recepty na ty nejlepší klasiky i nakládaná jídla netradičních chutí (každý doprovází stylová fotka pokrmu) a dalšími kreativními projekty se sklenicemi!"



Na konec jsem si nechala Zázraky ve sklenici, které jsou v současnosti k dostání v supermarketech Penny a určitě stojí za zmínku. Nic moc jsem od toho nečekala, ale byla jsem velmi mile překvapená. Krásné fotografie (stejně jako u výše uvedených knížek) a recepty rozdělené podle ročních období. Některé jsem už znala a dělala (sedmikráskový med, ořechovka) a některé si ráda vyzkouším poprvé.


Takto posilněna novými knihami jsem se dala do nakládání. Výsledek vám určitě ukážu :-)
Zatím se mějte krásně!
Vaše Dý

1 komentář:

  1. Taky ráda nakupuji kuchařské apod.knihy ♥ Ta z penny se jim vážně povedla !! přeji hodně zavařovacích úspěchů - Iva

    OdpovědětVymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥