27. prosince 2016

Z vánočních svátků

Dobrý den všem!

Štědrý večer je za námi. Svátky utekly jak voda a já můžu napsat, že nakonec proběhly tak, jak jsem si přála. Sice jsem většinu času strávila v kuchyni a nebo zběsilým úklidem po celém domě, ale když jsem si sedla k pohádce a jen tak ujídala cukroví, zjistila jsem, že mě to vlastně nebaví a že si mnohem raději půjdu něco plácat do kuchyně a pohádku budu mít jen jako zvukovou kulisu. Záleželo mi totiž hlavně na tom, abych k nám mohla pozvat, a tedy i řádně pohostit všechny naše blízké. A také je řádně vybavit dobrotami domů. Každý dostal ochutnávku z letošní várky cukroví.


Jak by řekl můj manžel, Vánoce jsou zase blíž. Ale pro mě tohle kouzelné období končí až na Tři krále, takže je ještě dost času nasávat atmosféru a kochat se vánočními světýlky.


Svíčka u betlémku je výjimečná - hoří v ní totiž Betlémské světlo. Přinesly nám ho sousedi přímo z rozdávání v Přelouči. Jsem za to moc ráda, protože bychom se tam s manželem nedostali.



A ještě jak si vede barborka - ke zlatému dešti rozkvétá šeřík. Pupeny na třešni už se taky co nevidět rozvinou :-)


Hezké poslední dny roku 2016.
Vaše Dý

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥