6. prosince 2016

Mikulášská nadílka

Na svatého Mikuláše je už celá zima naše.

pranostika

Dobrý den všem!

Jako malé mi Mikuláš vždy přinášel (kromě mandarinek, banánů, buráků a spousty sladkostí) také adventní kalendář. Bylo to super, protože jsem si hned mohla rozdělat pět okének najednou :-) Letos jsem si všimla, že se na internetu roztrhl pytel s jejich domácím tvořením.


Na poslední chvíli jsem se rozhodla také jeden vytvořit - protože nemám děti, tak pro manžela :-) Sladkostí a různých drobností mám pro něj skoro pořád spoustu, takže jsem je jen použila slavnostněji. Kvůli nedostatku času je adventní kalendář - věnec jen jednoduše řešený a zdobený vlastně jen dárečky, ale zavěšený na stěně vypadá hezky.



K mému překvapení mi Mikuláš nechal dárečky u mojí tchyně. Jsou to nádherné hliněné miniformičky - vejdou se do dlaně. Jsou kouzelné, v kuchyni jsem pro ně našla místo hned :-)



Mějte pěkné adventní dny.
Vaše Dý

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥