1. listopadu 2016

Halloweenské drobnosti

Dobrý den všem!


Můj taťka neměl Halloween nikdy rád a každý rok nezapomněl vyjmenovat, co je na něm špatné. Že je to americký komerční svátek a že obchody jen z lidí tahají peníze. Vždycky bylo špatně, když jsem ho chtěla nějak oslavit. Jenže mě se to prostě líbilo. Vydlabávané dýně - třeba se strašidelným obličejem, ale oranžovou barvou veselé, čarodějnice na koštěti - ty mi připadají nějak méně děsivé než Ježibaba z perníkové chaloupky, spousta sladkostí - a tím pádem i příležitost k pečení a zdobení, zábava a sdružování dětí.




A tak poučená, že Halloween je anglosaský lidový svátek a že se neslaví jen v Americe, jsem si alespoň zapalovala svíčky a pouštěla si filmy a seriály, kde ho zrovna slaví. To mi vydrželo dodnes a doufám, že ještě vydrží, až budu mít děti.

Tento rok jsem na přípravu měla jen málo času, takže jsem nerealizovala nic velkého. Vytáhla jsem oblíbené svícny, figurku čarodějnice...


...a udělala něco malého na zobání k televizi. Banány v čokoládě a sýrové tyčinky, ze kterých měla největší radost čarodějnice :-)




Veselý Helouvín :-)
Vaše Dý


1 komentář:

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥