1. dubna 2019

Když má kocour půlnoc


Dobrý den všem!

Znáte Mikeše? Ne toho kocoura v botách od pana Lady, ale toho našeho... tedy vlastně od sousedů. :-) Obávám se, že jsem vám ho tu ještě neukázala, takže tohle pro něj bude taková malá premiéra. Známe ho od kotěte, zvykli jsme si na něj a on zase na nás. Do domu nám sice nesmí, ale to ho samozřejmě nezajímá. No, a já mám mít potom to srdce vyhodit ho ven, když si takhle roztomile hoví?




Upír. Pije krev hlavně manželovi... :-)





Poslední krásné jarní víkendy spolu trávíme na zahradě. Je to můj věrný společník. Vyžaduje ale tolik pozornosti a hlazení... Pořád by se jen choval a mazlil. Už ho nosím na ramenou jako stará čarodějnice. :-)

Mějte se fajn!
Vaše Dý


9 komentářů:

  1. Pěkně se rozvaluje a protahuje. Kolegyně má na chalupě takové víkendového kocourka. Jak přijedou, tak opustí své majitele a celý víkend je u nich na chalupě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to pěkní nevěrníci. :-D Můj gauč je mu dobrý, dokud nebouchnou dveře od auta u páníčků... :-)

      Vymazat
  2. Dý, to je tedy návštěvník :) Sousedů nevěrník, viď :o)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy. :-) Dnes jsme po cestě z práce potkali jeho páníčky, jak odjíždějí do města, a jen jsem přijeli před náš dům, už si to Mikeš štrádoval po chodníku k nám... Dneska mu to načasování vyšlo perfektně. :-D
      Měj se hezky, Péťo, pa!

      Vymazat
  3. Dý, hezký kocourek, vypadá, jako by byl váš. Doma se mu očividně líbí.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doma se mu opravdu líbí. Když máme otevřeno ven a sedíme pod pergolou, on sedí uvnitř asi metr od prahu a kouká na nás, ale ven prostě nejde... :-D
      Krásné dny, pa.

      Vymazat
  4. Krásně se u vás rozvaluje! U nás zase venku na lavičce se vyhřívá kocour, který nikomu nepatří. Sousedka ho krmí pravidelně, já když na mne mňoukne a sedne si na rohožku u domovních dveří a čeká a čeká :-). Dovnitř by však nešel - je takový zvláštně bojácný.
    Hezký den, Dý!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. No, hezky si tě otočil kolem tlapky :o) Na té sedačce mu to fakt sluší, i zvířátka si umí udělat pohodlíčko :o)
    Dý, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, ten je rozkošný ♥ ... nedivím se, že nemáš to srdce ho vyhodit z gauče :) Přeji pěkné jarní dny, M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥