15. srpna 2018

Měla jsem...

...narozeniny. Poslední s dvacítkou. Sešli jsme se celá rodina, celý den jsme byli na zahrádce a děti v bazénu a bylo to jednoduše nejlepší. Sice jsem se nezastavila, skoro pořád jsem kmitala mezi terasou a kuchyní, ale já to mám takhle nejraději, když můžu dát všem to, co si právě přejí. A taky když si ve svojí kuchyni vládnu jenom já. :-)

Steaky připravil manžel na grilu - byly prvotřídní - a já pak ke kávičce rozkrájela božsky dobré dorty z choltické cukrárny. Děda se rozjel s panáky mojí domácí ořechovky a manžel ho v tom přece nemohl nechat.

Všechno se dělo, pilo a jedlo tak rychle a bylo to všechno tak fajn, že jsem si ani nevzpomněla vzít do ruky foťák. Až když přišel synovec a "...teto, vyfotíš mě, jak dělám bubliny?" A já na to "...ale Milo, já tohle moc fotit neumím..." A pak neteř "...jó, mě taky!"

Tak jsem šla.





Jsem vděčná, že jsem měla tak krásné narozeniny.
Děkuji.

24 komentářů:

  1. Milá Dý,
    přeji dodatečně vše nejlepšíí k narozeninám.
    měla jsi je určitě krásné, vše se událo moc hezky, já mám takové oslavy také nejraději, jen s tím, že já je nemám už tak v teplém počasí....
    Bubliny jsi vyfotila moc hezky- takové krásné okamžiky!!
    hezký zbytek léta Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, mockrát děkuji.
      Já myslím, že oslava se může podařit i v mikinách, i třeba za deště. Jde prostě o to, aby byli všichni pospolu. :-)
      Měj se krásně, pa.

      Vymazat
  2. Přeji Ti dodatečně vše nejlepší k Tvým krásným (to číslo já už mám tááák dávno za sebou) narozeninám a splnění všech Tvých snů! Bublinky jsi nafotila moc pěkně a také svou oslavu upřímně s radostí popsala. Je skvělé, že se vyvedla oslava podle Tvých představ. V lásce a s nejmilejšíma lidma Tvému srdci! Měj se krásně dál... Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, moc děkuji! Krásně jsi to napsala. ❤Přesně tak.
      Měj se hezky a pohlazení Charliečkovi. Pa.

      Vymazat
  3. Dý, dodatečně ti přeji vše nejlepší!! Přeji ti hlavně zdraví, štěstí. Přeji ti pohodu, přátele, o které se můžeš opřít a rodinu, kterou můžeš milovat. Přeju ti i vnitřní spokojenost sama se sebou :) I to je pro štěstí nás, lidí, důležité, mít rád sám sebe :)
    Takže Dý, všechno nejlepší!
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky za tvé krásné přání, Péťo! Souhlasím s tebou. Když člověk není spokojený sám se sebou, nemůže být úplně spokojený nikdy s ničím.
      Ještě jednou díky. Měj se fajn, pa.

      Vymazat
  4. Dý, moc gratuluji k narozeninám. Oslava se povedla a fotky s bublinami jsou povedené. Ty jsem ještě nefotila, ale lákají mne. :o) Tak snad také najdu příležitost.
    Užívej léto plnými doušky. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Dášo.
      Ještě bych si ráda vyzkoušela focení mrazivých bublin, ale bůh ví, jaká bude letos zima.
      Krásné dny ti přeji, pa.

      Vymazat
  5. Dodatočne prajem všetko len to najlepšie k narodeninám, hlavne veľa zdravíčka a šťastíčka!!!
    Krásna oslava to musela byť, aspoň budeš mať na čo dlho spomínať...
    Maj sa pekne,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti. :-) Fakt to bylo moc super. Kéž bychom se takhle scházeli častěji.
      Měj hezký týden, pa.

      Vymazat
  6. I já přeju všechno nejlepší. A fotky bublin se ti povedly

    OdpovědětVymazat
  7. Dodatečně všechno nejlepší k narozeninám. Z Tvých větiček čiší spokojenost se dnem slavení a fotky bublinek ? No ty se krááásně povedly.
    Měj se moc hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Haničko. :-) Spokojenost veliká, jen mě trochu mrzí, že jsem nevyfotila dorty, ani kytičky, co jsem dostala.
      Měj krásné dny, pa.

      Vymazat
  8. Dý, moc a moc gratuluji, přeji všechno hezké, ať se ti daří!
    Focení při oslavách, o tom bych mohla povídat, nestíhám fotit ani jídlo, natož ty, kteří slaví :o)
    Bublinky vyšly parádně!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Helčo. :-)
      To já obvykle stíhám fotit. Bývám s foťákem jediná, tak mě nechají. Ale jakmile jsem oslavenec já, už je to horší.
      Hezké dny, pa.

      Vymazat
  9. Dý, všetko najlepšie, nech máš stále okolo seba ľudí, ktorých máš rada a pre ktorých môžeš chystať takéto úžasné oslavy:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky. :-) Snad se takto pohromadě budeme scházet pravidelně.
      Krásné dny přeji. Pa.

      Vymazat
  10. Milá Dý i já ti ze srdíčka dodatečně přeji všechno nejlepší.Kupu zdravíčka a štěstíčka kolem sebe. Krásně jste tvé narozeninky oslavili.A bubliny jsou úžasné.❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  11. Vše krásné a pohodové v dalších letech ...

    OdpovědětVymazat
  12. Dodatečně přeju vše nejlepší a samé krásné dny!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥