3. září 2017

Svatební odění

Dobrý den všem!

Dnes je tomu rok, co jsem se stala vdanou paní, tak bych vám v upomínku onoho dne ráda ukázala šaty, které jsme pro ten den vybrali.

Šaty pro nevěstu


Neviděla jsem důvod, proč si je nechávat šít. Přišlo mi zbytečné, aby mi po zbytek života jen tak viseli ve skříni, takže jsem hned věděla, že si je pouze vypůjčím. Vybrala jsem si svatební salon paní Jitky Leixnerové Brandejsové v Novém Městě nad Metují. Bylo to sice trochu z ruky, ale šaty měla nádherné. Původně jsem měla vybrané úplně jiné v úplně jiném stylu, ale prostě jsem se v nich necítila, takže jsme zkoušeli další a další a další... až jsem byla zoufalá a skončila jsem u těch "mých", s korzetem, který jsem hned na začátku zavrhla. K mému překvapení mi dokonale sedly. Zamilovala jsem se do nich a nechtěla jsem je dát. Pořád bych si je prohlížela. Podle nich už jsem pak ladila všechno ke svatbě.


 






A co ženich?


Ženicha jsme komplet oblékli v tomtéž salonu, podle mě za velice rozumnou cenu. Oblek perfektně ladil k mým šatům i k manželovi. Tolik mu to slušelo!
Na kravatě chtěl manžel uvázat nějaký speciální uzel. Na internetu je spousta návodů, takže nebyl problém. Vybral si "trojitý" (trinity).



zdroj: https://www.ties.com/how-to-tie-a-tie/trinity

Družička jako princezna


Družičkou mi byla moje vyvdaná neteřinka. Strašně moc se těšila. Šaty si vybírala s námi opět v salonu paní Jitky. Cítila se báječně, jako princezna. Je to krásná holka, vypadal tak :-)



A na závěr ještě boty :-)
Mějte se báječně!
Vaše Dý


4 komentáře:

  1. Dý, moc vám to slušelo. Šaty jsou nádherné a s manželem dokonale ladíte. Přeji Vám k výročí hodně štěstí, lásky a hlavně porozumění.
    Hezký slavnostní den. D.

    OdpovědětVymazat
  2. No, tak to jsi byla krásná nevěsta. Šaty byly super.
    Krásný pár jste! Tak ať jste stále šťastni a v pohodě.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. To je krása Dý! Moc vám to slušelo a byli jste pěkně sladění. Oslavte spolu krásné první výročí a vzhůru do dalšího společného roku!
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  4. Moc všem děkuji za komentáře a za milá slova :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥