21. srpna 2017

První narozeniny

zdroj obrázku: https://lisavandyke.wordpress.com/2012/01/

Dobrý den všem!

Vloni, tedy přesně 21.8.2016, jsem založila blog a vložila na něj svůj první příspěvek.

Bylo to v době, kdy pro mě začínal zcela nový život. Zabydlovali jsme se v NAŠEM prvním opravdovém bydlení, kde jsem poprvé v životě nemusela brát ohled na kohokoliv jiného - tedy až na manžela - a mohla jsem si všechno utvářet a předělávat podle SVÝCH přání a cílů. Pár měsíců poté jsme se zasnoubili a po pár dalších vzali. Byla jsem plná energie, nadšení, lásky a radosti - což tedy pořád jsem, jen té energie ubývá :-) - a napadlo mě, že bych se o tu radost mohla podělit ještě s někým. Od té doby jsem získala pár pravidelných čtenářů, i pár komentujících, a dostala jsem se na velmi inspirativní blogy, které jsem do té doby neznala. (Seznam mých oblíbených najdete v nabídce vpravo.)

Založit si blog pro mě byla každopádně výzva. Bylo mi jasné, že není jen tak zveřejnit příspěvek. Pustit do světa svoje výtvory, fotografie, nebo myšlenky. Do jisté míry otevřít sebe a své zázemí cizím lidem. Ale řekla jsem si, že nemám co ztratit a prostě jsem to zkusila. Někdy s příspěvkem dokonale spokojená nejsem, ale doufám, že se zlepšuji. Se službou Blogger ještě kamarádka taky úplně nejsem, ale základní úkony zvládám, tak dobrý :-)

Co bych ale dnes chtěla hlavně říct, je to, že jsem moc ráda, že se přece jen najde někdo, kdo sdílí moji radost a komu se můj blog líbí. Ba co víc, že se najde někdo, kdo se na něj vrací.

Děkuji vám všem za čas, který mi věnujete čtením mých příspěvků, za milé komentáře a za nadšení, které třeba sdílíte se mnou :-)

A jenom pár čísel na závěr. Za první rok své existence byl blog zobrazen 3 398 krát a nejčtenějším příspěvkem se stal Tak jsem se i já dočkala s celými 23 otevřeními. :-)

Ještě jednou všem děkuji za přízeň! Mějte se báječně.
Vaše Dý

7 komentářů:

  1. Dý, veliká gratulace k prvním narozeninám blogu a hodně sil a energie do dalších let a dalších příspěvků. Jsem tu teprve chvíli a vím, jak je to časově náročné. :o)
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Dý, připojuji se ke gratulantům. Tvým pocitům úplně rozumím, protože jsem také založila blog teprve nedávno. Tak ať Ti nadšení vydrží a hodně spřízněných duší přeje Míša

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Dý, koukám, že jsem v blogovém světě jen o dvacet jedna dnů déle než Ty :-).
    Gratuluji Tvému blogu k prvním narozeninám a Tobě přeji mnoho inspirace a dobrých nápadů. Ať Ti Tvůj blog přináší radost, uspokojení a třeba i nová přátelství.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  4. I já se stavím do řady gratulantů a přeju tobě hodně nápadů a články a blogu mnoho spokojených čtenářů. Našla jsem tě náhodou, ale ráda se vracím.
    Tak hodně štěstí spirace a indo dalšího blogování

    OdpovědětVymazat
  5. Také gratuluji k prvnímu výročí Tvého blogu. To já si ještě nějaký ten měsíc počkám, než na pomyslném dortu zapálím pomyslnou první svíčku.
    Tak ať se daří i nadále.
    Hezké dny přeji.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Dý! krásný první narozeniny :-) - přeji hodně elánu a spoustu nápadů do dalšího psaní ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Všem vám moc děkuji za milá přání a podporu. Opravdu si toho moc cením :-) Děkuji, děvčata!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥