9. února 2017

Tenhle týden...

...mi to v práci vůbec neutíká a nemůžu se dočkat víkendu. Ten minulý byl strašně fajn, protože jsem si - pardon, tedy samozřejmě i manželovi :-) - upekla čajový dort. Recept na něj najdete zde. Nechala jsem ho rozležet do druhého dne a byl naprosto výborný!


Konečně jsem si také vybrala novou knížku ke čtení. Po posledním dílu ze série Pokrevních pout jsem už měla nadpřirozena kupodivu dost a sáhla jsem po románu Alexandry Potter S tebou už nikdy, kterou vám ale přiblížím někdy příště. Tentokrát vám ukážu první knihu, kterou jsem od téhle autorky četla. Měla jsem zrovna "Austenovské" období. Zfilmované romány Jane Austenové jako Pýcha a předsudek (série BBC s Colinem Firthem i nový film z roku 2005 s Keirou Knightley a Matthewem MacFadyenem), Rozum a cit (opět série BBC i filmová verze) nebo Ema jsem měla zmáknuté. Když jsem tedy hledala cokoli s podobnou tematikou, narazila jsem na Já a pan Darcy.


Romantika ve stylu Pýchy a předsudku. Bohužel s předvídatelným dějem i koncem, ale to se dalo čekat, takže mi to nevadilo. Jinak moc pěkné čtení.



Komu by se nechtělo číst, stačí kouknout na film Austenland. Už si ho přesně nevybavuji, ale mám dojem, že v něm bylo jen pár odchylek od knížky.
Mějte krásné dny.
Vaše Dý

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥