17. února 2017

Tak to vypadá...

...že letošní poslední vzpomínku na sníh mám ze soboty, kdy jsem vyrazila na menší procházku kolem naší chaloupky. Po sluníčku, které se tento týden činilo a hřálo, nebylo tehdy ani vidu a po kotníky jsem se bořila ve sněhu. Zaujaly mě zásoby dříví, co máme na topení v krbovkách. Některé kousky nebyly pod vrstvou sněhu vůbec vidět.



Růžový hyacint, který mi dělal parádu doma na jídelním stole, odkvetl, a i když jsem místo něj původně už žádnou jarní kytičku dávat nechtěla, přece jen jsem si pořídila další. Znovu hyacint a tentokrát modrofialový.


Se sluníčkem, které dovnitř tak úžasně svítilo, už to opravdu vypadalo na jaro. Za to dnes... Déšť a mlha jako na podzim.
Vaše Dý

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥