5. října 2016

Retroměstečko 2016

Dobrý den všem!

Minulý týden mi manžel udělal radost, když přinesl lístky na Retroměstečko, a ještě větší radost, když byl ochotný tam se mnou vyrazit. Takovéhle akce nemusí (ale jak se mu tam líbilo!), ale já ano  :-)


Jedná se o setkání nadšenců Československé lidové armády, hasičů a bezpečnostních složek státu. Viděli jsme bývalá i současná služební vozidla, vojenskou techniku, historické vozy, všemožné stánky a různé ukázky. Více ve fotografiích.

Akce se koná v bývalých kasárnách Tomáše Garrigue Masaryka v Pardubicích.


Ukázky králičího hopu. To byla rychlost :-)



Nejvíc se mi líbilo u retrostánku četníků. Nějak mě ta první republika přitahuje.


Autobus pro přepravu vězňů.


Ukázka práce s policejním psem. Fenka belgického ovčáka Era vycvičená na hledání alkoholu a tabáku.


Zásah zásahové jednotky a zneškodnění agresora.


Po areálu se pohybovaly i pohádkové postavy.


Tady je na fotce hit dospělých - autobus s točnou.


Samozřejmě jsme se museli občerstvit.






A tady dětský sen mého muže - šlapací moskviče.


Vaše Dý


1 komentář:

  1. Pod názvem Retroměstečko jsem si původně představovala něco trošku jiného,ale určitě to byla moc prima akce,ze které máš spoustu dojmů a zážitků.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥