18. února 2020

Vločky alespoň háčkované

...aneb když ovládáte háček jako moje mamka, uděláte zimu zimou i bez sněhu.







10 komentářů:

  1. Krásne vločky, tak nech dlho tešia a robia radosť :-)
    Pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo - tak u nás to v podstatě platí. Kdybych chtěla vidět vločku, musela bych si ji uháčkovat. Kdysi jsem to svedla, teď už nevím. Maminka je má moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou moc krásné, Dý! Letos si musíme vystačit se zimními dekoracemi.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mne baví podobné háčkování :-). Taky jsem si tak letos na Vánoce přivolávala zimu.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Haničko. Jsi taky moc šikovná. :-) Třeba do toho jednou prašťím i já... :-D

      Vymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥