29. června 2018

Zástěrková výzva


Dobrý den všem!

Tahle blogová výzva pro mě byla opravdu výzvou. ZaZa z webu Kouzelná chalupa má ráda zástěry a doma jich má už několik, aby je "mohla střídat podle nálady a měla vždy po ruce jinou, když se nějaká ušpiní". A navrhla nám, abychom si nějakou ušili. Jelikož v šití nejsem zručná, nic tak velkého jsem ještě nezkoušela a poslední dobou to ani netrénuji (šila jsem naposledy, když vyhlásila výzvu Dáša), neslíbila jsem ZaZe svojí účast, ale přislíbila jsem, že se na to úplně nevykašlu.

O něco jsem se tedy pokusila a výsledek, myslím, nakonec můžu ukázat. Tak to je prosím moje první zástěra. A zřejmě i jediná, protože je nenosím. A tuhle už vůbec nosit nebudu. Dala mi tolik práce, přece ji nezničím! 





ZaZo, díky, že jsem kvůli tobě zase procvičila prsty při skládání látky pod jehlu, a všechny ty, které jste se strojem za léta tréninku srostlé, prosím o shovívavost, pokud jde o hodnocení mých nerovných stehů. :-)

Mějte hezké tyhle propršené dny,
Vaše Dý


30 komentářů:

  1. Milá Dý, neříkala jsi náhodou, že moc nešiješ? :-) A nakonec předvedeš parádní zástěrku s laclem, kapsami a ještě se srdíčkovými aplikacemi! Klobouk dolů!Paráda! Jsi šikulka a proužky Ti moc sluší!:-)
    Máš jedničku a děkuji, že ses do toho pustila ;-).
    Měj krásný den a určitě si ji někdy oblékni, alespoň jen tak ;-).
    ZaZa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já mám na ní i lacl? ZaZi, a co to je? :-D
      Opravdu moc nešiju. Když už ano, tak jen abych mohla někoho obdarovat voňavým srdíčkem nebo třeba jehelníčkem. Nevím, jestli mám dobře zohýbané kraje, a určitě jsem spotřebovala dvakrát víc nitě... :-) Ale mockrát ti děkuji za pochvalu! Moc mě to těší!
      Měj se krásně. Pa.

      Vymazat
  2. Krásna zástera s detailami a milými vreckami, páči sa mi je super, a vyzeráako od profíka...
    Pekný víkend,
    Aďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Aďko! Ale myslím, že by při zkoumání odborníkem neprošla... Ale moc děkuji. Jsem mile překvapená, že se líbí.
      Pěkný víkend i tobě! Pa.

      Vymazat
  3. Dý, je překrásná! Jsi zbytečně kritická, moc se ti povedla!
    Měj krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Tedy Dý, ty že nešiješ? A přitom umíš vyrobit takovou krásu?!!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná zástěrka, proužky a srdíčka - moc jim to spolu sluší.
    Dý krásné dny. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Ivo. Je to osvědčená kombinace. :-)
      Měj se hezky, pa.

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Hani, díky. Jsem překvapená, jak mi ji všichni chválíte. Možná jsem k sobě byla až moc kritická... Děkuji. :-) Pa.

      Vymazat
  7. Dý, zástěra je parádní! Moc se ti povedla a nos ji, jedině tak z ní budeš mít opravdu radost:-).
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, Henrieto, možná si ji někdy přece jen vezmu, když vidím, jak se líbí. :-)
      Hezký den, pa.

      Vymazat
  8. Nádherná zástěrka. Já zástěry taky vůbec nenosím :-) Pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  9. Ty že nešiješ?? Zástěra se ti nejenom moc povedla, ale sedne ti jak ulitá. Myslím, že když si ji nasadíš, hned ti vaření půjde zvesela.
    Krásné dny přeji.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Álo. :-) Nešiju, ale snažila jsem se, aby nějak vypadala. Že mi sedí, to je náhoda. :-)
      Měj se krásně. Pa.

      Vymazat
  10. Dý vždyť tvá zástěra je úžasná a dokonalá.Moc se ti povedla.
    Měj se moc krásně šikulko.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě není dokonalá. :-)
      Moc děkuji. :-)
      Měj hezký den, pa.

      Vymazat
  11. Moc hezké, povedené, kouzelné. Přeji krásné letní dny. Věrka

    OdpovědětVymazat
  12. Máš být na co pyšná! Strašně moc se mi líbí!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jani. Dala mi zabrat, ale výsledek tedy nakonec ujde. :-) Jestli se někdy - hooodně v budoucnu - pokusím o další, budu už vědět, co a jak.
      Měj se hezky, pa.

      Vymazat
  13. Krásná zástěra, elegantní, kombinace látek i zvolená srdíčka - paráda, chválím.
    A kde že prší? co to je déšť? u nás před domem jsou praskliny v zemi, že by tam člověk strčil ruku... Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Opravdu jsem překvapená, že se zástěrka tak líbí. :-)
      No prší. :-) Teď teda byly tři čtyři parné dny, ale dnes ráno znovu mokrá okna, déšť a pošmourno. Ale zemi to nestačí, chtělo by to víc...
      Krásné dny přeji a děkuji za návštěvu.

      Vymazat
  14. Dý, krásná zástěra, moc se Ti povedla! Pěkné letní dny, M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥