15. března 2018

Sněhová nadílka

Dobrý den všem!

Nejprve vám musím všem moc poděkovat za krásné komentáře k předchozímu článku Dášina fotografická výzva. Tak pozitivní ohlasy jsem nečekala. Strašně moc mě potěšili a nabily energií.


Všem vám za tuhle podporu velice děkuji!

Dnešním příspěvkem navážu na úterní fotografii z výzvy, kde jsem vám dala nakouknout do naší zasněžené zahrady. Protože to bylo poprvé, co se mi tuhle zimu celá bota zabořila do sněhu, musím vám ukázat víc fotek. :-)








Padal mokrý těžký sníh, brzy jsem byla úplně promočená a i pro foťák už to začínalo být nebezpečné (předpokládám, že tyhle věcičky nejsou vodotěsné), takže jsem se pak přesunula do střešního okna.




Sněžilo opravdu celý den a pak ještě přes noc. Ráno jsem se nemohla vyhrabat autem z ulice, když jsem jela do práce (je to u nás do kopečku a prohrnují nám jen výjimečně), ale bylo mi to jedno. Na tohle jsem se celou zimu těšila. Teď už může přijít jaro. :-)

Tak tedy - mějte se všichni hezky - a jarně!
Vaše Dý

16 komentářů:

  1. Krásná zasněžená zahrada :-). Milý motýlku, už se těším až vykoukne na dalších jarních a letních fotečkách ;-). Měj se moc prima a pozor na foťák ;-). ZaZa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ZaZo. :-) Zima mi nevadí, ale na teplo a první zeleň už se těším. Jsem zvědavá, co mrazy nepřežije tentokrát. :-(
      Krásný den, pa.

      Vymazat
  2. Ahoj Dý, krásné fotky jsi udělala :) U nás nenapadla ani vločka a doufám, že už nic nenapadne....Sice má přijít ještě nějaký ten větší mráz, ale doufám že už poslední!! :)
    Měj se hezky, pa. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak u vás ne? Já myslela, že sněžilo všude. :-) Taky doufám, že po víkendu se ohlásí jaro.
      Hezký den! Pa.

      Vymazat
  3. Kdo hledá, najde... já jsem ve středu ráno hledala na parkovišti svoje auto.
    Takhle kouzelně zapadalo letos poprvé, u nás letos bylo sněhu strašně málo, znám ho jen z blogů, z fotek.
    Dneska jsem okukovala zahradu, bylo skvostně, tak doufám, že vydržíme ten nevlídný a teplotně mizerný víkend a pak se těším na fotky ze tvé zahrádky, protože jsem nejen drbna, ale hlavně zanícený zahrádkář...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás to bylo se sněhem taky špatné. Zima bez sněhu, to je otrava!
      Musím říct, že já se na tvoje zahradní fotky taky moc těším. Moc se mi tvá zahrádka líbí. Ráda ji okukuju. :-) Tak když tak můžeš fotit víc. :-)
      Krásný pátek, pa.

      Vymazat
  4. Dý, opět nádherné a zajímavé fotky. Máš krásnou zahradu a i pod bílou peřinou vypadá báječně.
    Přeji krásný večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Dášo. Kéž by bylo bílé peřiny víc, bez ní je zahrádce těžko.
      Měj se prima, ahoj!

      Vymazat
  5. Dý nádherné fotky bílé peřiny..Tvá zahrada je opravdu kouzelná Už se těším na fotky s jarní zelení,to já totiž můžu víc než zimu 😉.. Krásný začínající víkend ti přeji,pa Z ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, děkuji moc. :-) Já dřív zimu nesnášela. Chytalo mě skoro až zoufalství, že budu tolik měsíců mrznout. V novém domečku se to ale změnilo a já si užívám zimu stejně jako léto. Jaro bude super, ale jestli ještě nasněží, nebude mi to vadit.
      Také přeji krásný víkend. Pa.

      Vymazat
  6. Koukám jako blázen, na všech blogách vidím zasněžené fotky a u nás ani vločka, jen šílený vítr. K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ledový vítr máme i tady. Je velice nepříjemný, ale když sníh křupe pod nohama, je mnohem snesitelnější. :-)
      Krásný den přeji. Pa.

      Vymazat
  7. Aj ku nám sa vrátila zima. A ja som už chcela upratovať záhradku a piť kávičku na terase. Dý, záhradku máš peknú aj zasneženú. Skvelý štart do nového týždňa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky už bych si ráda sedla s čajem na terase, ale u mě nejde ani tak o počasí, ale spíš o to, že manžel ještě nábytek vytahovat nechce. :-D
      Měj se krásně. Pa.

      Vymazat
  8. Dý, kdyby byl prosinec, kochala bych se přece jen trochu víc... Fotky jsou moc krásné! Snad se počasí vyblázní a pak už začne tolik očekávané a přivolávané jaro!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V posledních letech je to tak pokaždé. Je to takové popletené, ale třeba zase bude krásný říjen. :-)
      Měj se hezky, pa.

      Vymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥