29. března 2018

Jaro na zahrádce a velikonoční ladění

Dobrý den všem!

V úterý jsem dostala jarní náladu. KONEČNĚ. Počasí bylo úžasné, sluníčko hřálo, všude ptáčci... Prostě jaro. Nejdříve jsem poskládala pár kytiček do velikonočních dekorací a potom jsem si všechno zdokumentovala foťákem. Začnu zahrádkou. Tam mě opravdu nadchly sněženky. Přivezla jsem si je minulý rok z chaloupky a jsem ráda, že i u nás doma jdou krásně.






S dekoracemi jsem to nepřeháněla. Jen malý košíček na terasu a větší květináč ke vstupu z ulice, který jsem se pokusila sladit s kupovaným věnečkem na dveře. Ještě bych chtěla něco decentního na hřbitov, ale časově vůbec nestíhám...




Na konci toho krásného jarního odpoledne jsem ještě číhala za oknem na ptáčky. Pár fotek se povedlo a ta poslední mě opravdu pobavila. Jasně mi vrabčák naznačil, že už mám toho focení nechat. :-D





Všem vám přeji krásný zelený čtvrtek, a kdybyste nevěděli, kam vyrazit na zelené pivo - jako moji rodiče :-) - můžete se kouknout na tyhle stránky. Třeba se odkaz někomu bude hodit.
Vaše Dý

18 komentářů:

  1. Milá Dý, krásně Ti to kvete a moc povedené fotky ptáčků. Jaro mě také rozhodně nenechá chladnou.
    Krásné Velikonoce přeje Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Míšo. :-) Konečně se kytičky probouzejí, viď. Pomalu, ale jistě.
      Krásné Velikonoce

      Vymazat
  2. Máš to moc hezké, Dý. Úplně jsi mi připomněla naši chaloupku....doufám, že ještě něco pokvete .... Krásně si užij velikonoční svátky a měj se pěkně. ZaZa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ZaZo. Musí ti chaloupka už chybět, že?
      Také si Velikonoce hezky užij. :-) Krásné svátky. Pa.

      Vymazat
  3. Já si dnes koupila na trhu malé macešky a už se těším, jak si osázím truhlíky za oknem.
    Kéž by už bylo pořádné jaro...
    Kouzelné svátky,
    J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To budeš mít krásné, Jituš. Dnes si dala macešky do truhlíků sousedka a má to taky moc pěkné. :-)
      Veselé Velikonoce přeji!

      Vymazat
  4. Tak aspoň někde je jaro! U nás na severu dokonce sněžilo...
    Krásné Velikonoce přeju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nazdar... To vám teda nezávidím. Sníh byl fajn, ale teď už jsme všichni naladění na jaro. :-)
      Krásné Velikonoce přeji a děkuji za návštěvu!

      Vymazat
  5. Dý, krásné jarní fotečky a skvělá výzdoba. Ještě, aby to počasí se ustálilo. .O)
    Přeji krásné sváteční dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Dášo. Na počasí si u nás tedy stěžovat nemůžu. Máme i 15 °C, skvělé. :-)
      Krásné Velikonoce

      Vymazat
  6. Ahoj Dý, krásné dekorace. A ptáčkové jsou prima. U nás už štěbetají a namlouvají se. Jaro je prostě tady :)
    Měj se krásně, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A je tu ptáčků čím dál víc. Jak píšeš, jaro je tady. :-)
      Měj hezké Velikonoce. Pa.

      Vymazat
  7. Mne tvoje fotečky kouzelně naladily do příjemné pohody, je plná slunce a tak děkuji.
    Krásné velikonoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, beallaro. Jsem ráda, že to takhle vnímáš. :-) Krásné Velikonoce i tobě!

      Vymazat
  8. Dý tak už jsme se dočkali.. nádherné jarní fotky.😉
    Moc krásně je u Vás..
    Krásné svátky velikonoční ti přeji. Z ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Zdeni. :-) Je tu krásně.
      Měj hezké Velikonoce. Pa.

      Vymazat
  9. Moc krásné fotky ze zahrady a moc hezké dekorace. Jemné, vkusné, tak to mám ráda!
    A ta ptačí svačinka, to je paráda!
    Dý, měj krásný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Helenko! Já to s těmi dekoracemi obvykle přeženu a jsou takové až přezdobené. Jsem ráda, že teď jsem se ukočírovala. :-D
      Svačinku jim pravidelně dokupuji, je to radost je pozorovat!
      Měj se krásně, pa.

      Vymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥