31. října 2017

Veselý Halloween!

Dobrý den všem!

Po roce je tu opět halloween. Každý rok se na něj strašně těším, ale když se blíží, povede se mi ho dokonale zazdít. Drobnosti na jeho oslavu připravuji na poslední chvíli, ale jeho atmosféru si užívám až do dušiček.


Protože je u nás ale spousta jeho odpůrců, našla jsem na webu pár nápadů na vydlabávání nebo dekorování dýní, které jsou spíš podzimní, než strašidelné, takže se do nich může pustit každý bez ohledu na datum.




Tahle by se mi perfektně hodila do obýváku. Můj oblíbený lístečkový vzor. Dýně není vyřezávaná ani dlabaná, pouze malovaná bílou barvou, takže déle vydrží.


Takový podzimní sněhulák. :-)


Malé dýňky jako zápichy do podzimních truhlíků. Určitě by se namísto dýní dali použít i pomeranče. Představte si, jak vám to večer v okně takhle svítí. :-)


Fantazii se prostě meze nekladou. Tak co? Pustíte se do toho taky?
Vaše Dý

Jo, a... veselý halloween!


zdroj obrázků: www.southernliving.com, www.pinterest.com

2 komentáře:

  1. Dý, taky mi stačí obdivovat tvořivost druhých na pinterestu apod. ... svoje dýně si nechávám raději na polívčičku :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když já bych si chtěla taky spoustu věcí vyzkoušet, ne je jenom obdivovat, ale je tak málo času... Dýně jsem vždycky kupovala jen na dekoraci, ale letos jsem poprvé ochutnala dýňovou polévku a to mi otevřelo nové obzory :-)

      Vymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥