22. září 2016

První podzimní den

Dobrý den všem!

Nechtěla jsem se rouhat, protože miluji léto a teplo, ale opravdu jsem se těšila na chladnější počasí. Bylo to divné, když venku bylo 30°C, a přesto úklidové služby u nás v práci sklízely tolik spadaného listí. Některé keře už vypadaly mrtvě a v krajině bylo nemálo žloutnoucích stromů. Prostě jsem se těšila na podzim.

Tohle jednoduché aranžmá jsem si nemohla odpustit :-) Takhle zbarvený vřes jsem ještě neviděla. Paní v květinářství tvrdila, že už takový zůstane, tak uvidíme. I kdyby ne, hezký bude jistě i potom.





S chladnějším počasím se objevili první nachlazení, takže si dělám preventivní čaje.






Dlouhé večery vybízejí schoulit se s teplým nápojem ke knížce. Konečně na to budu mít čas. Zbývá mi poslední díl ze série Pokrevních pout.


Trochu tápu, co si přečíst dalšího. Nedal by mi někdo typ?

Vaše Dý

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥