3. září 2019

Místo činu...


...radnice Čáslav. Přesněji obřadní síň městského úřadu. Před třemi lety to pro mě byla jasná volba. Ne Pardubice, ne Přelouč, ani Choltice, ale prostě městečko, které mi tolik přirostlo k srdci. A můj nastávající - rodák - samozřejmě neprotestoval. Přiznávám, že mě trošku zaskočila ta křesílka, ale jinak mám oranžovou ráda. :-)





5 komentářů:

  1. Gratulace k výročí a hodně štěstí a lásky do dalších let.
    Moje místo činu - obřadní síň v kulturním domě prošlo v prběhu let metamorfózou na tělocvičnu :-D (obec vybudovala hezčí v zrekonstruované tvrzi)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k třetímu výročí !!!
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Dý, tohle je den, na který se nezapomíná ani po víc jak 3 letech :o)
    Přeji hezké a hlavně šťastné dny. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké, že jste se takhle společně dokázali domluvit na tak důležitém místě♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥