25. listopadu 2017

Vánoce v Hortisu

Dobrý den všem!

Od 18. listopadu probíhá v zahradnictví Hortis u Čáslavi vánoční prodejní výstava. Seženete tam všechno ve všech barvách - drobnůstky a polotovary k vánočnímu zdobení i hotové dekorace, spoustu různých přírodnin, ozdoby, svíčky, živé i umělé květiny a stromky... Troufám si říct, že tam seženete prostě všechno. I to, o čem jste nevěděli, že potřebujete. :-)



Já jsem třeba nevěděla, že potřebuju tu malou andělku, která je výš - na fotce úplně vlevo dole. A jak se teď na krbovkách vyjímá, panečku! 



Udržela jsem se a byla jsem tam zatím jen dvakrát, ale do Vánoc je ještě chvíli čas. :-) A kdybych už nic nesháněla, ráda se tam projdu a pokochám i jen tak. Je to mé oblíbené zahradnictví. Všem můžu procházku po jejich úžasné zahradě doporučit.

Mějte krásný víkend!
Vaše Dý

6 komentářů:

  1. Dý, tam by se mi také moc líbilo, ale já už těch drobností mám tolik, že je nemám ani kam dávat. A stále něco málo dokupuji. :o) Na poslední fotce vpravo dole jsou květináče z Rapšachu. Těch už doma pár kousků mám.
    Přeji krásný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drobnosti se hodí dokupovat vždycky. :-) Mně se o Vánocích nelíbí pokaždé to samé. Některé věci nepoužiji, nebo je úplně vyřadím. Je fajn, když otevřu skříň a mám z čeho vybírat. :-)
      Měj se krásně. Pa.

      Vymazat
  2. Dý, líbí, ale nevím, kde je Hortis. U Čáslavi jsem byl na vojně, v Chotuticích, ale to už je strašně dávno, a to tam Hortis asi ještě nebyl, a od té doby jsem tam nebyl zase já.

    Svůj blog nemám, ale rád sleduji Kamínek na cestě (s dovolením Marie), a tam jsem dnes zahlédl komentář od Dý, který mě, nevím ani moc proč, zaujal, že jsem se podíval na Web a rád bych alespoň pochválil a také poděkoval, že jsem směl nahlédnout, a možná i krátce zavzpomínat... A na vánočních trzích ve Vídni jsme letos začátkem prosince také byli, několik dní, a také tam bylo chladno, ale byli jsme rádi, líbilo se nám tam.

    Tak snad někdy zase zabloudím na blog Motýlka Dý
    Do té doby mějte se fajn
    a požehnaný rok 2018
    Jan Bílek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář a za milou návštěvu! :-)
      Já jsem si Čáslav velmi oblíbila. Je to úplně něco jiného, než v Pardubicích. Je tam pro mě tak nějak mileji, klidněji, hezčeji. :-) Hortis je mimo město u kolejí, směrem na obchvat a na Kutnou Horu. Říká se tam Na Kalabousku a je tam i stánek s tou nejlepší zmrzlinou, jakou jsem kdy měla.
      Do Chotusic jezdíme jen jednou za pár let na Den otevřených dveří na leteckou základnu, já miluji Gripeny. Je to hezká obec a procházka tam je taky vždycky příjemná.

      Do nového roku vám přeji jen to nejlepší, hlavně pevné zdraví a mějte se fajn!

      Vymazat
    2. Ach jo, tenkrát tam ještě žádný obchvat nebyl, jezdilo se městem přes náměstí, ale matně si vzpomínám, to už jsem měl po vojně a občas jsem jezdil do Chrudimě a do Hrochova Týnce, odkud mám manželku, to jsem Čáslaví jenom projížděl, že se jezdilo tou ulicí kolem Sokolovny. Pak si ještě pamatuji nádraží, odtud jsme na letiště chodili zadem, a kostel a to jméno Na Kalabousku mně také něco říká. Z Chotusic si vlastně pamatuji akorát hlavní ulici, kde byla hospoda a kostel, jestli se nepletu. Ale Gripeny, ty tam tenkrát bohužel ještě nebyly. Tenkrát to byla Su. Pamatuji si jak jsme seděli na náklaďáku za světlometem a svítili směrem, odkud mělo to přistávající Su přiletět, a že muselo přeletět těsně nad hlavou, jinak by nepřistálo :-)
      Tak jo, děkuji, bylo to milé
      Mějte se fajn

      Vymazat
    3. Já vám děkuji, že jste tu sdílel svoje vzpomínky. Bylo to moc fajn. :-)
      Mějte se krásně!

      Vymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥