16. ledna 2017

Dobroty ze soboty 9

Dobrý den všem!

Na sobotu jsme měli naplánovanou menší rodinnou oslavu, takže jsme měli dobrot až až. Poseděli jsme u kávy, já u čaje a povídali a spolu s oslavencem se radovali z jeho dárků. Já jsem opět obdivovala mamčin amarylis, který krásně kvete.


Tenhle příspěvek bude ale tentokrát o dobrotách pro ptáčky. Vyrábíte je také? Zkuste to, je to velmi jednoduché. Rozpustíte rostlinný tuk a do něj nasypete všechny dobroty, které mají ptáčci rádi. Já jsem použila kromě různých semínek také rozdrcený rohlík a sem tam nějakou tu rozinku (jindy dávám i mák a drcené vlašské ořechy, ale zapomněla jsem pořídit). Pak směs přelijete do kelímku třeba od jogurtu a necháte v lednici. Vždycky kousek odkrojím a zavážu do síťky, kterou jsem si nechala z kupovaných kouliček.


Trochu zchladlé směsi jsem vtlačila do vykrajovátek. Ptáčkům je sice asi jedno, jak to vypadá, ale pohrála jsem si :-)



Mějte pěkné zimní dny.
Vaše Dý

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥