17. července 2017

Úroda z chaloupky

Dobrý den všem!

Mám to štěstí, že si na chaloupce můžu nasbírat kromě vlašských ořechů i lesní jahůdky.







Rostou podél celého domu, ale nakonec jich bylo sotva půl hrníčku :-) Vlašské ořechy jsem si natrhala ještě zelené na domácí ořechový likér. Byly menší, takže jsem jich dala o něco víc, než je psáno v receptu. Letos můžu říkat, že to bude ořechovka svatojánská, protože jsem je trhala na svatého Jana :-) Už jsou naložené ve vodce s kořením.


Lesní jahody jsem použila do pečeného čaje, který jsem letos dělala poprvé. Marmelády mám ráda jednodruhové, mám pocit, že si víc užiji chuť ovoce, které jsem zrovna použila, takže se zbytky na čaj perfektně hodily.


Mějte se fajn :-)
Vaše Dý

2 komentáře:

  1. Lesní jahůdky taky můžu...:-). Výhoda je, že se sami pěkně rozrůstají. Marmelády mám taky ráda z jednoho druhu ovoce, z úplně stejného důvodu jako Ty, Dý.
    Měj pěkné dny a ať má ořechový likér sílu:-).
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  2. My máme na chalupě lesní jahůdky taky. Nějak vyrostly v rohu zahrádky. A úrodu jsme měli podobnou, my jsme je s mámou sezobaly jen tak.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥