23. října 2018

I Choltice slaví

...sté výročí vzniku Československé republiky. Malá výstava na zámku přinesla hlavně spoustu starých novinových článků, reklam a různých dokumentů, a ačkoliv nejsem místní, početla jsem si. Klidně bych šla znovu.












Všem přeji krásný týden,
vaše Dý

20 komentářů:

  1. Moc pěkné fotky a musel to být zajímavý výlet! Pěkný den, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Majunko. Bylo to moc fajn odpoledne.
      Krásné dny, pa.

      Vymazat
  2. Dý, děkuji za reportáž! Nedávno jsem říkala, že bych se jela projít kolem zámku do parku, musí být v podzimním slunci hezký a teď si mě nalákala ještě o trochu víc.
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helčo, a víš, že já jsem se v zámeckém parku na podzim ještě projít nebyla? Budu to muset napravit... :-)
      Měj se fajn, pa!

      Vymazat
  3. Díky za seznámení se zámkem, o kterém jsem zatím netušila, že existuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač. :-) Jezdím kolem něj denně, docela často se vyskytnu přímo u něj, ale nějak ho nefotím. Příště foťák s sebou!
      Hezké dny přeji, pa.

      Vymazat
  4. Moc pěkné fotky a ta atmosféra... škoda, že to mám z ruky, jela bych hned. Pa Romana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Atmosféra úžasná. Všichni si to přišli užít.
      Třeba někdy budeš mít Choltice po cestě... :-)
      Přeji fajn dny, pa.

      Vymazat
  5. Ahoj Dý, díky za reportáž :) hezké fotky!
    U nás se oslavy budou konat o tomto víkendu, tak taky někam vyrazíme, Plzeň toho nabízí docela hodně. jen to počasí asi nebude tak hezké. Ale nevadí :)
    Měj se prima, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :-) Nakonec se počasí na víkendové oslavy opravdu nevyvedlo, že? U nás tedy pršelo v sobotu i v neděli celý den - jen s kratičkou pauzou, o které jsem běžela pro dříví do krbovek. :-)
      Těším se na tvou reportáž, pokud jsi fotila.
      Měj krásné dny, pa.

      Vymazat
  6. Tak jsem zase o něco chytřejší. O tomto zámku jsem vůbec nevěděla.
    Zajímavé výstavy jsou teď asi na hodně místech. Těch dokumentů je tolik,
    že většinou není možné vše přečíst.
    Hezký den, Dý!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaká je to škoda, že nelze přečíst a projít všechno, že?
      Přeji krásné dny, pa.

      Vymazat
  7. Vůbec jsem netušila, inu, tak děkuji za procházku místy, kudy má noha ještě nešla a to jako hrdý Čech ani nestihnu všechna ta kouzelná místa.
    Dí, má takový technický dotaz, jak se ti podařilo napasovat do toho vedlejšího sloupečku tak veliký formát fotky / růžička, list, pavučinka /, já tam mám takového prcka a rada by mi přišla vhod, děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simčo, tyhle obrázky jsou tam vložené jako gadget "Obrázek" a tuhle velikost mi to samo udělá, když ještě zaškrtnu "zmenšit dle místa". Zkus to a když tak dej vědět, ju?

      Vymazat
  8. Musela jsem si na mapě vyhledat, kde že jsi to vlastně byla. Letošní rok byl pro mě poznávacím, míst kde jsem nebyla. O víkendu pokračujeme. Určitě i nějakou podobnou výstavu zvládneme. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když ono je toho v republice tolik zajímavého! I já díky blogům letos poznávám úžasná místa, která chci jednou vidět. :-)
      Hezké dny, pa.

      Vymazat
  9. Milá Dý moc děkuji za typ..je pravda, že jsme v Cholticích na zámku dlouho nebyli.A je čas to napravit.😉
    Měj se moc krásně,pá Z🖤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napravte, Zdeni. V říjnu měl dostat některá okna nová, tak bude zase o něco hezčí. :-)
      Měj se hezky, pa.

      Vymazat
  10. Mám rada staré archívy, staré fotky a dobové predmety. Je to celkom príjemné vrátiť sa do minulosti a predstavovať si život v tej dobe. A určite aj zaujímavé a poučné.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥